خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 33641
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


مجتبی شیری : بازی برابر الوحده حیثیتی است ، نه تشریفاتیری

 

 

مجتبی شیری، شخصیتی کاملاً‌ آرام و بی‌حاشیه؛ بازیکنی کاملاً مطیع قوانین باشگاه و تیم؛ در این فصل شاید فرصت چندانی برای همراهی پرسپولیس در میادین مختلف را به دست نیاورد اما این مسائل باعث نشد از اصول خود عدول کند. آن قدر به تمرین کردن ادامه داد تا این که فرصتی فراهم شد تا ثابت کند برخلاف برخی نظرات، هنوز می‌تواند مهره موثری برای تیمش باشد. درست همان گونه که در ۳ بازی اخیر سرخ‌ها بوده و به گونه‌ای عمل کرده که هم تحسین علی دایی را برانگیزد و هم ژلکو میاچ را با نمایش بی‌نقص خود «سورپرایز» کند.

* چند روز از بازی برابر الاتحاد می‌گذرد؛ افسوس نمی‌خورید تیمی با این پتانسیل دیگر جایی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد؟

خب دیگر نباید حسرت آن چه که اتفاق افتاده را بخوریم.

 

آن بازی و این رقابت‌ها برای ما تمام شد و رفت و حذف شدیم اما هنوز همه چیز تمام نشده است. بازی‌های لیگ‌برتر و جام حذفی ادامه دارد. باید در این بازی‌ها حاضر شویم و با ادامه این روند حداقل بتوانیم قهرمانی جام حذفی و سهمیه آسیایی را به دست آوریم.

* حیف از تیمی که الاتحاد را مقهور قدرت خود می‌کند اما جایی در ادامه این رقابت‌ها ندارد.

با توجه به نتایجی که طی دور رفت بازی‌های آسیایی برایمان رقم خورد، نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم و همین باعث شد امتیاز از دست بدهیم و چاره‌ای جز وداع با این رقابت‌ها نداریم.

* چرا پرسپولیس با این توانایی زودتر استارت نزد؟

این مسئله به طرز تفکر بازیکن در هر بازی بستگی دارد که با توجه به شرایط هر بازی نتوانستیم آن انگیزه‌ای را که برابر الاتحاد داشتیم نشان بدهیم اگر در بازی‌های قبلی نیز چنین انگیزه‌ای داشتیم و باید اضافه کنم همه چیز به همین «اگرها» برمی‌گردد و درس هم نمی‌گیریم که چرا این امتیازها را از دست دادیم، می‌توانستیم الان شرایط دیگری پیش رو داشته باشیم.

* از درس‌هایی که می‌توان از شرایط به وجود آمده گرفت، صحبت می‌کنی؟

به امید خدا برای سال‌های آینده که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شویم باید حرفه‌ای‌تر عمل کنیم. باید با تمام انگیزه و تمرکز لازم از بازی اول کارمان را شروع و امتیازات لازم را جمع‌آوری کنیم. همان کاری که سپاهان و ذوب‌آهن با برداشتن گام‌های بلند و محکم انجام داده‌اند.

* برای آسیایی شدن هم در لیگ‌برتر این فرصت را دارید و هم در جام حذفی؛ حالا چه باید کرد و روی کدام یک از گزینه‌ها باید تمرکز کرد؟

ابتدا باید از دو بازی باقی مانده در لیگ‌برتر ۶ امتیاز کسب کنیم تا کار به جام حذفی هم نکشد. حالا باید سهمیه آسیایی را که راحت از دست دادیم، سخت به دست بیاوریم. این مسئله کار را کمی دشوار می‌کند و حالا باید با اتخاذ یک تفکر حرفه‌ای به این مسئله دست پیدا کنیم.

* مسافر امارات هستید. بازی در پیش دارید که ثمری از لحاظ عنوان و نتیجه ندارد. با چه تفکری وارد این بازی خواهید شد؟

هدف ما پیروزی برابر الوحده است، چون همیشه یک رقابت و حساسیت خاص میان تیم‌های ایرانی و اماراتی وجود دارد و این جا دیگر نمی‌توان گفت بازی تشریفاتی است. باید این طرز تفکر کنار گذاشته شود؛ به هر حال بحث ملی هم در میان است و ما تحت عنوان نماینده فوتبال ایران در این دیدار حاضر خواهیم شد. بنابراین باید با انگیزه و تمرکز کامل برای پیروزی به میدان برویم تا ثابت کنیم همیشه نسبت به فوتبال کشورهای عربی برتری داریم.

* در این فصل چندان برای پرسپولیس به میدان نیامدی اما نه مصاحبه کردی و نه وارد حاشیه شدی و فقط تمرین کردی. علی دایی و ژلکو میاچ حسابی عملکردت را طی این ۳ بازی اخیر تأیید کرده‌اند. چگونه به این مرحله رسیدی؟

این مسئله به تفکر بازیکن برمی‌گردد، این در فوتبال ما باب شده که هر کس بیشتر در حاشیه باشد بیشتر سر زبان‌هاست همین مسائل باعث شده که فوتبال ما الان دچار این وضعیت شده و عملکرد بازیکن را تنها در مسائل حاشیه‌ای می‌بینید. بازیکن باید صبور باشد و دل به تمرین بدهد. درست است که حدود ۱۰، ۱۲ هفته بازی نکردم، ولی نه اعتراض کردم و نه حاشیه داشتم. تنها با تمام وجود در تمرینات حاضر شدم و مطمئن بودم در صورت تداوم این رفتار به طور حتم فرصت لازم را به دست آورده و از آن استفاده خواهم کرد و حقم را خواهم گرفت.

* و جالب این که خیلی خوب هم این حق را گرفتی!

خب این به نظر کارشناسان و کادرفنی برمی‌گردد که در باره عملکردم قضاوت کنند و بگویند در این ۳ بازی چگونه بوده‌ام. خدا را هم شکر می‌کنم که توانستم جواب اعتماد علی دایی را بدهم.

* حیف نیست این فصل را بدون قهرمانی به پایان برسانید؟

پرسپولیس همیشه یکی از تیم‌های پرافتخار آسیا بوده و خواهد بود. همیشه با پتانسیل بالایی که داشته، بعد از پایان هر تورنمنت همیشه حسرت امتیازات از دست رفته را می‌خورد. باید طرز تفکر‌ها تغییر کرده و از این اتفاقات تجربه کسب کرد. با شناختی که از پرسپولیس دارم، می‌دانم همیشه با کمک هوادارانش توانسته افتخارات زیادی کسب کند و همیشه جزو پرتماشاگرترین‌ تیم‌های ایران و آسیا بوده و خواهد بود. به طور حتم بعد از کسب دو پیروزی در بازی‌های باقی مانده لیگ، با تمرکز کامل روی بازی‌های حذفی و با حمایت هواداران می‌توانیم عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com